Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i wymiany

ZWROT TOWARU

Uprzejmie informujemy, iż klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10dni, co warantuje ustawa. Poniżej punkt nr 16 mówiący o zwrotach:

Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki.  Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Jak dokonać zwrotu towaru (w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki) ?

Jeżeli zgnide z ustwą " towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony w oryginalnym opakowaniu"należy:

1. Dokonać rejestracji zwrotu, poprzez wysłanie  informacjna email: [email protected] z tytułem "ZWROT TOWARU" , załączyć skan faktury, oraz informację który produkt zwracasz (zwrot może być cześciowy lub w całości)

2. Następnie , Możesz odesłać Nam towar wraz z fakturą na adres magazynu:

Magazyn FIG Sp. z o.o.

ul. Główna 28 A

66-460 Nowiny Wielkie

lub

Możesz również Nam zlecić odbiór zwracanego towaru według poniższe procedury

- Pakujesz towar w jak najmniejszą ilość paczek do 30kg (towar musi dobrze zabezpieczony)

- Informujesz Nas o gotowości do wydania przesyłki

- My składamy zlecenie odbioru towaru w firmie DHL, zgodnie z podaną ilością paczek

- Otrzymujesz od Nas list przewozowy w pliku PDF(oraz datę odbioru), który konicznie musisz wydrukować i przekazać kurierowi wraz z paczkami

- Odbiór towaru zlecony przez Naszą firmę jest odpłatny. Koszt transportu zostanie zafakturowany, i skompensowany(odjęty) od kwoty wynikającej z tytułu zwrotu towaru.

Witryna stworzona na platformie